در کسب و کارهای امروزی و بازاریابی نوین ، مشتریان مهره های اصلی و تعیین کننده در هر شرکت و سازمانی هستند. در صورتی که شرکتی بخواهد به صورت طولانی و در گذر زمان در آگهی رایگان عرصه رقابت و بازار باقی بماند باید بتواند رضایت مشتریان را جلب کند. برای اینکه بتوان به هدف رضایت مشتریان دست پیدا کرد لازم است مدیران شرکتها و سازمانها دید وسیع و همه جانبه ای از شرایط درونی و بیرونی شرکتها داشته باشند. از جمله موارد و چالشهای جدید در بازاریابی تغییرات بوجود آمده که در بالا به عمده ترین آنها اشاره شد نشان می دهد که بازاریابی در دنیای در شرایط کنونی نسبت به بازاریابی گذشته بسیار تغییر کرده است و همین خود نیازمند مهارتهای مدیریتی و دانش های جدید است. استفاده از فناوریهای نوین در جهت اهداف بازاریابی در دنیای کنونی ، اطلاعات فراوانی از طریق رسانه های مختلف انتقال می یابد. همین گستردگی استفاده از بازاریابی اینترنتی و بازاریابی الکترونیکی موجب شده است بسیاری از هزینه ها و مشکلات در جهت یافتن اطلاعات از بین برود ؛ و این در حالی است که این امکانات خود نیاز به داشتن دانش و استفاده صحیح از این امکانات و ظرفیتها است که همین موجب اهمیت آن می شود و لازم است صاحبان شرکتها و مدیران نسبت به دانشهای جدید آگاهی داشته و در جهت کسب آنها توسط خودشان و همچنین آموزش آنها برای کارکنان اهتمام داشته باشند. وجود و افزایش رقیبهای بین المللی فن آوریهای ارتباطی و اطلاعاتی موجب شده بازاریابی در عرصه بین المللی توسعه پیدا کند که خود بر پیچیدگی و گستردگی در بازاریابی نوین افزوده است. در کنار افزایش اطلاعات در محیط اینترنتی و الکترونیکی مجازی ، محیطهای به شدت رقابتی ایجاد شده که گستردگی این آگهی رایگان رقابتها در یک فضای بین المللی موجب افزایش دشواری آن شده است. که خود موجب رشد بازاریابی اینترنتی شده است.
آشنایی با روشهای مدرن تبلیغاتنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 1
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی